چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

ربات اینستاگرام چیست و چرا برای کسب و کارها مفید است؟

۳۹۱ بازديد

کسب‌وکارها برای معرفی خدمات یا محصولات خود از انواع روش‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات در اینستاگرام استفاده می‌کنند. آنها در اینستاگرام پیجی را برای خود را ایجاد کرده و تبلیغات محصولات یا خدمات خود را در آن قرار می دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سوشال، آنها تلاش می‌کنند تا علاقه‌مندان به موضوع فعالیت خود را جذب پیج کنند تا با مشاهده تبلیغات آنها ترغیب به خرید شوند. اما جذب علاقمندان به پیج کار ساده‌ای نیست و افزایش فالوور اینستاگرام نیازمند تبلیغاتی خاصی است که در این متن به آنها می‌پردازیم.

انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام:

*تبلیغات ساعتی در اینستاگرام:

در اینستاگرام پیج‌هایی مختلفی وجود دارند که تعداد فالورهای زیادی دارند. شما می‌توانید با ادمین این پیج‌ها توافق کنید که مثلاً ۲۴ ساعت تبلیغات شما را در پیج شأن نمایش دهند و آنها بر اساس تعداد ساعت نمایش هزینه‌ای را از شما دریافت می‌کنند.

*تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام:

این روش بر مبنای تعداد بازدید یا به اصطلاحی impression می‌باشد. ویدیوئی ۶۰ ثانیه‌ای به همراه یک متن را تهیه کنید و با ادمین این پیج‌ها توافق کنید و بر اساس تعداد بازدید توافقی تبلیغات را انتشار دهید. زمانی که میزان بازدید تمام شود، تبلیغات شما حذف خواهد شد.

*تبلیغات استوری اینستاگرام:

مبنای این روش، انتشار تبلیغات در استوری می‌باشد. تبلیغ به مدت ۲۴ ساعت به فالوورهای آن پیج نمایش داده می‌شود. تبلیغات استوری امکان درج لینک آدرس سایت شما را دارد و شما می‌توانید از تبلیغ دهنده بخواهید که لینک وب‌سایت شما را در استوری قرار دهد.

*تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

افرادی هستند که به دلیل فعالیت بالا در اینستاگرام و تعداد فالوورهای زیادی که دارند، معروف شده‌اند. برای ارتباط گرفتن با آنها از طریق آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانید ارتباط بگیرید. روال کاری آنها به این نحو است که برای شما ویدئویی تولید می‌کنند و از مزایای محصولات یا خدمات شما در آن ویدئو صحبت می‌کنند.

*تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام:

احتمالاً تا حالا شده که پست‌هایی را در اینستاگرام مشاهده کرده باشید که عبارت (sponsored) در آن نمایش داده شده باشد. به این نوع پست‌ها، تبلیغات اسپانسرینگ رسمی اینستاگرام گفته می‌شود که در سه حالت عکس، ویدئو یا ترکیبی از آنها منتشر می‌شوند.

اما روش‌هایی که تا الان مطرح شد علاوه بر پرهزینه بودن چندان نیز هدفمند نخواهند بود!

در این آموزش اینستاگرام ما می‌خواهیم روشی پربازده و در عین حال کم هزینه و کاملاً هدفمند را به شما پیشنهاد کنیم و آن استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام است.

 

*ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال چیست؟

اگر به دنبال فالوور واقعی هستید و نمی‌خواهید که از فالوور تقلبی استفاده کنید، بهتر است از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید. در این متن می‌خواهیم در مورد مزیت‌های ربات هوشمند اینستاگرام بپردازیم.

*مزایای استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال:

۱. افزایش چشمگیر فالوور واقعی

افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند بودن، از مهم‌ترین ویژگی این ربات است. با پرداختن کمترین هزینه به صورت خودکار مخاطبان هدف خود را فالو و لایک کرده و در زیر پست‌هایشان کامنت بگذارید. با این کار آنها علاقه‌مند می‌شوند تا شما را دنبال کرده و حتی برای شما لایک و کامنت بگذارند.

ربات اینستاگرام از طریق روش‌های مختلفی مخاطبان اصلی شما را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را جذب پیج شما می‌کند که این روش‌ها شامل:

جذب فالوورهای پیج رقیب: با معرفی پیج رقیب به ربات اینستاگرام، ربات با تک‌تک فالوورهای رقیب تعامل می‌کند و آنها نیز به پیج شما علاقه‌مند می‌شوند و پیج شما را مانند پیج رقیب دنبال خواهند کرد.

جذب کاربران نزدیک به شما: شما به ربات می‌گوئید که پست شما را فقط به مخاطبان خاصی نمایش دهد. معمولاً این روش تبلیغاتی، برای تبلیغات‌های محلی انجام می‌شود. مثلاً نمایش پست شما برای کسانی که فقط در منطقه فاطمی تهران زندگی می‌کنند.

مهمترین ویژگی افزایش تعداد فالوور از طریق ربات این است که ظرف مدت ۲۴ تا ۷۲ ساعت افرادی که فالو کرده را آنفالو می‌کند تا تعداد افراد فالوینگ شما افزایش پیدا نکند.

۲. ارسال پست‌های زمان‌بندی شده:

به روزرسانی منظم و طبق برنامه پیج کار دشواری است. برای حل این مشکل می‌توانید از ربات استفاده کنید. کافی است پست‌های خود را به ربات بدهید تا در زمانی که برایش مشخص می‌کنید، خودکار منتشر کند.

۳. حذف نظرات توهین‌آمیز:

این ربات کامنت‌هایی که برای شما گذاشته می‌شود را بررسی می‌کند و کامنت‌های توهین‌آمیز را حذف می‌کند. این در حالی است که اگر بخواهید خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید برایتان دشوار باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد.

۴. ارسال خودکار پیغام به دایرکت:

ربات برای افرادی که شما را فالو می‌کنند پیام دایرکت می‌فرستد و ضمن خیرمقدم، محصول و خدمات شما را به آنها معرفی می‌کند. دریافت این پیام حس خوبی به کاربر فالو شده می‌دهد و موجب می‌شود تا نظرش بیش از پیش به پیج شما جلب شده و دیگر این پیج را آنفالو نکند.

۵. رصد کردن گزارشات:

ربات به شما گزارش کاملی از میزان جذب روزانه و ماهیانه فالوورها و میزان اثرگذاری آنها می‌دهد و شما همواره می‌توانید با بهینه کردن تنظیمات فالوورهای بیشتر و با کیفیت‌تری را جذب کنید.

ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال راهکاری مطمئن برای کسب موفقیت در اینستاگرام است. این ربات هوشمند مناسب برای کلیه کسب و کارها می‌باشد. با استفاده از این ربات شما می‌توانید محبوبیت پیج خود را در اینستاگرام افزایش دهید و با افزایش واقعی فالوور به درآمد چشمگیری برسید.

چطور استفاده کنیم؟

برای استفاده از ربات نیاز به نصب هیچ برنامه خاصی نیست و کار بسیار ساده است. کافی است ابتدا وارد سایت ایران سوشال به آدرس www.iransocial.net بشوید و سپس رایگان ثبت‌نام کنید. در ادامه پیج خود را به ربات اضافه کنید و تنظیمات آن را مطابق کسب و کار خود انجام دهید. در نهایت به پشتیبانی پیام دهید تا ۳ روز تست رایگان نیز به شما داده شود.

منبع: اینجا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.